این لجوج دیرباورعجیب

آمد بهار جانها

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ق.ظ

خدایا سلام!

مرسی که اجازه دادی یه بار دیگه تو هوای ماه رمضونت نفس بکشم!مرسی که بهم فرصت دوباره خوب بودنو تمرین کنم!خودتم کمکم کن لطفا!

خدایا امسال اما ماه رمضونمو با جای خالیه بزرگی دارم شروع میکنم جای خالی بابابزرگم هرلحظه به چشم میاد!

امسال مابابابزرگ نداریم اما بابابزرگ پیش خود خودته!سلاممو بهش برسون!امیدوارم جاش پیشت عالی باشه اما خدایا خیلی سخته نبودنش برامون!

خدایانمیدونم چندتا ماه رمضون دیگه رو میبینم یاحتی همین ماه رمضونو تا آخرش هستم یا نه!

ولی ازت یه خواهش دارم تانبخشیدیم تا نشدم اونی که تو میخای نذار ازاین ماه خارج شم!

میدونم خیلی بد بودم تا حالا اما کمکم کن دوباره بشم همونی که تو میخای!

خدایا دوستت دارم!

هممونو عاقبت بخیر کن!

الهی آمین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
سپیده

نظرات  (۲)

خدا رحمتشون کنه!
آمین!
پاسخ:
ممنون!
سلام چ وب زیبایی دارید...خیلی خوشحال میشم به من هم سزکی بزنید  خانوم سپیده :دی
پاسخ:
سلام ممنون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی