این لجوج دیرباورعجیب

از به

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ق.ظ

بعضی کتابا آدمو دیوونه میکنن!

مثل "از به" رضا امیرخانی که ازبعدسحرتاالان یه نفس خوندمشو هنوز چشام خیسه...

فوقالعاده بود!فوق العاده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
سپیده

نظرات  (۶)

🍃🍃Plz share 🍃 🍃

شـنـــــیدی میـــــگن شبـــــای قـــــدر،اگـــــه حـــــق الـــــناســـــی بـــــرگـــــردنـــــت بـــــاشـــــه،
صـــــدا به عـــــرش نمـــــیرســــه

اگـــــه حـــــقـــــی ازتون ضـــــایع کـــــردم حـــــتی یـــــک حـــــرف

"حـــــلالم کـــــنید"
پاسخ:
توهم همینطور!
من او با تمام کتابهاش فرق داره...
بی نظیره
پاسخ:
حالا هی دل منو آب کنین شما!! خخخخخ
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۵ گربه ی گریان
از برنامه ی ماه عسل حالم به میخوره...به چندین دلیل...شاید خیلی خوب باشه که میگه در مقابل سختی مقاوم باش...مفهوم عشقو میگه و .... ولی این فقط بعضی قسمتای ماه عسله...بعضی قسمتاش یک جور فضولی در کار مردمه....و اخیرا که چند نفر هم اظهار نظر میکنن افتضاح شده....اینکه اونا از کنار میگن''من به جاش بودم تصمیم منطقی تری میگرفتم'' ...و خیلی دلیل های مهمتر دیگه...و خلاصه خندوانه رو به ماه عسل ترجیح میدم
پاسخ:
خب هرکس نظری داره دیگه!!!ولی حتما کتاب چهارمیثاق رو بخونید!
آره خب آدم باید بشنوه و درستشوانتخاب کنه!!بپرسید!
میفهمم حرفتونو!آدم بدون امید هیچ فرقی با یه مرده نداره!اینم به طرز فکر آدما مربوط میشه!بعضیادنبال غم وغصه ن!هرچقدم بگی توگوششون فرقی نداره!اماتوهمین ماه عسل هم خیلی جاها درسته آدم غمگین میشه ولی یه تلنگری بهش وارد میشه!
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۴ گربه ی گریان
سلاممم...اگه یک کتاب پیدا کردید که آدمو آروم کنه به ما بگید....کلا از کس ها و چیز ها و هر چی که حال آدمو بگیره....بی هیچ و پوچ ...بدم میاد...این همه ظلم در جهان است...و من دوست ندارم به فلاکت یک نفر نگاه کنم( خخخ چرا اینجا نوشتم اینو...خخخ خطابم اعتراض به ماه عسله...ببخشید دیگه همه چی قاطی شد) وبلاگتون هم خیلی خوبه و قشنگ 
پاسخ:
سلام!خوش اومدین!چهارمیثاقو بخونید!شماها ازماه عسل خوشتون نمیاد؟؟ممنون!
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۶ طنین(مریم)
وای من عاشق این کتابم خیلی قشنگه:))
یعنی به حرعت میتونم بگم امیرخانی کتاباش فوق العادست
پاسخ:
آره واقعا فوق العاده س!
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۳ خانم کارمند
واااااای من از این نویسنده کتاب "من او " رو خوندم ...دیوانه ش شدم .... باید این رو هم گیر بیارم و بخونم :)
پاسخ:
تعریف من او رو زیاد شنیدم اما هنوز موفق به خوندنش نشدم!آره حتما بخونین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی