این لجوج دیرباورعجیب

من میفهممم...میفهممم....میفهممممممم...

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ق.ظ

من نمیفهمم این قابلیت بلاگ که نشون میده کی نوشته هاتو کپی کرده چه فایده ای داره جز حرص خوردن؟

خو کاری از دست من الان برمیاد عایا؟کپی کرد،رفت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
سپیده

نظرات  (۳)

سپیدههههههه.... پس تو اینجا بودی... چرا بلاگفاتو راه ننداحتی؟ چند روز یه بار میرفتم ببینم اومدی یا نیومدی.
کاش زودتر آدرستو با بلاگ امتحان کرده بودم!
خوبی؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم...
بلاگفا خراب کرد همه چیو...
خوشحالم ک پیدات کردم...یعنی پیدام کردی...
=)))
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ رفیعه رجعتی
حرومش:|
پاسخ:
خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی