این لجوج دیرباورعجیب

دوست!دوست!دوست!ندوست!

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ق.ظ

خوب فهمیده ام که چقدررر تنهام!

کارسختی نبود تنها کاری که باید میکردم این بود که گوشیم راخاموش کنم آن هم به مدت چند روز !

نه تنها کسی نگرانم نیست حتی کسی مرا یادش هم نیست!

چقدر من توقع زیادی دارم از دوستانم!!من باید درک کنم که آنها در دلشان به یاد منند!من باید درک کنم که خودشان هزار جور گرفتاری دارند!اصلا میدانید من زیادی حواسم به آدم های دور وبرم است واین یک عیب خیلی خیلی بزرگ است!

باید من هم کناره بگیرم ازهمه این دوستیها!

فک نکنم کسی حتی سر سوزنی ناراحت شود یا اصلا متوجه شود!اعتراض هم نمیکنم بهشان وحتی اس ام اسی با این مضمون که چقدر بی معرفتی هم نمیفرستم!چون جوابش مشخص است این منم که بی معرفتم این منم که زیاده ازحد توقع دارم از یک "دوست"!

عادت کرده ام به مقصر شدن درهمه جروبحث ها!پس بهتر است خودم را سبک تر ازاین نکنم!حقیقت تلخ است دیگر!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
سپیده

نظرات  (۶)

منطقی اینه که بخوام دلداریت بدم
ولی من رک صوبت میکنم
بعله
دقیقا همینجوریه که میگی. یه واقعیت تلخ

پاسخ:
خخخخخ هیژده الان خوب شده رابطمون!
من همچین آدم عجیبیم کلا!
آخی عزیزم :(
پاسخ:
خوبم الان!:)
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۴ طنین(مریم)
منم مثل تو ام:((((
پاسخ:
چقدر بد!!!:(((
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۸ © زهرا خسروی
من اینجام تا یادت بدم دنیا یعنی بهترین مسابقه واسه آدم شدن(:
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۸ © زهرا خسروی
من اینجام تا یادت بدم دنیا یعنی بهترین مسابقه واسه آدم شدن(:
پاسخ:
:)))
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۹ نیمه سیب سقراطی
از یه جایی به بعد منم مثه خودشون بی خیال شدم ... 
پاسخ:
هععی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی