این لجوج دیرباورعجیب

زندگی سخته!

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۳ ق.ظ

وقتی در بی اتفاق ترین برهه زندگی ات قرار گرفته ای چه داری برای نوشتن؟؟وقتی حس میکنی زندگی ات در مبهم ترین حالت خودش است چه میتوانی بکنی!وقتی درهمه رابطه هایت به بن بست خورده ای،وقتی با مادرت نمیتوانی دو کلمه حرف بدون بحث ودلخوری بزنی وقتی حست نسبت به بهترین دوستت عوض شده!وقتی هیچ کس محرم حرف دلت نیست!چه باید گفت ونوشت؟

فقط میتوانی دست روی دست بگذاری و درخودت فرو بروی وسکوت کنی تا حداقل از درد قلب درامان باشی!

حس میکنم اضافه ترین انسان روی زمینم!دوست داشتن هایم ته کشیده!زندگی در بدترین حالت ممکن قرار دارد!!

اما من امیدوارم به فرداهای بهتر!

همیشه امیدوار بودم وهستم وخواهم بود!اما انسان است دیگر یک جایی کم می آورد!دلش فریاد میخواهد!

همه چیز را سپرده ام به زمان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
سپیده

نظرات  (۲)

زندگی سخت ولی تنها راه زنده موندن امیدِ :)
پاسخ:
آره اگه امیدنباشه که دیگه باید مرد!!!
یه ذره زیادی این متن رو می فهمم... دلم یه فریاد بلند بلند بلند میخواد.
پاسخ:
نمیدونم ابراز خوشحالی کنم ازاین که متوجه شدین یاناراحتی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی